- 12 kwietnia 2015
AD Serwis AGROBUD jest jednym z największych i najlepiej zorganizowanych serwisów motoryzacyjnych na południe od Krakowa. Oferuje pełną gamę usług motoryzacyjnych, wykonywanych fachowo i szybko, po przystępnych cenach. Serwis ciągle się rozwija zdobywając coraz większa liczbę klientów. Osobą prowadzącą firmę jest pan Jerzy Rachwał.
Początkowo, zajmowała się głównie usługami budowlanymi, stąd nazwa, jednakże po wizytach w zachodnio-europejskich krajach, pan Jerzy Rachwał postanowił zmienić profil działalności. „W motoryzacji upatrywałem szansę na rozwój” mówi pan Jerzy.
Placówka będzie świadczyć usługi motoryzacyjne. Swoje plany zaczął realizować od stworzenia Stacji Kontroli Pojazdów. Trzy lata później powstała ręczna myjnia samochodowa, z dwoma stanowiskami dla samochodów osobowych i jednym stanowiskiem dla samochodów dostawczych i ciężarowych. W 1996 pan Jerzy postanowił poszerzyć działalność, i tak w niecałe półroku powstała Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów. Po upływie kolejnych trzech lat powstał równocześnie serwis oponiarski dla samochodów osobowych i dostawczych oraz auto serwis. Zaledwie rok temu AD Serwis AGROBUD zaczął montować samochodowe instalacje gazowe. Serwis zajmuje się także obsługą układów klimatyzacji samochodowych oraz montażem auto-alarmów.
Proszę nam przybliżyć profil działalności serwisu.
Na Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów wykonujemy badania techniczne samochodów osobowych i ciężarowych, a także motocykli oraz wszelkich innych pojazdów mechanicznych poruszających się po naszych drogach.
W naszym serwisie prowadzimy naprawy zarówno samochodów osobowych jak i dostawczych, oraz małych ciężarówek. Na obecną chwilę posiadamy 8 stanowisk naprawczych. Wykonujemy naprawy główne silników, wymiany pasków rozrządu i ustawianie geometrii zawieszenia. Serwis oponiarski zajmuje się sprzedażą ogumienia czołowych producentów zachodnich i polskich. Wykonujemy także usługi wulkanizacyjne.
W zakresie montażu samochodowych instalacji LPG mamy przeszkolonych trzech pracowników. W myjni obsługujemy samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe.
Jaka jest pańska strategia obsługi coraz bardziej wymagających klientów?
Bardzo szybki rozwój motoryzacji dopinguje nas do oferowania coraz szerszej palety usług. Zaopatrujemy nasz serwis w najnowocześniejsze urządzenia do diagnostyki samochodowej. Usługi wykonywane przez nasz serwis stoją na najwyższym poziomie i oferowane są po przystępnych cenach. Głównie liczymy na stałych klientów, o których bardzo zabiegamy. Nasi pracownicy to wyszkoleni fachowcy zawsze służący pomocą. Klient ma możliwość wykonania praktycznie każdej usługi w jednym miejscu, bez tracenia czasu na jeżdżenie od zakładu do zakładu. Nasza dewiza to wysoka jakość za rozsądną cenę.
Czym kierował się pan w podjęciu decyzji o przystąpieniu do sieci Auto Distribution Polska?
Najważniejszym atutem była możliwość działania pod szyldem międzynarodowej sieci warsztatów samochodowych Auto Distribution, co gwarantuje bezustanny rozwój i pomoc ze strony AD Polska przy zaopatrywaniu się w najnowsze urządzenia służące do napraw samochodów. Zdajemy sobie sprawę, iż po wejściu do Unii Europejskiej na rynku będą się liczyły tylko serwisy oferujące kompleksowe usługi wykonywane fachowo i szybko. Na marginesie, pragnę zaznaczyć, iż wcześniej należeliśmy do innej sieci warsztatów zrzeszonych, ale AD Polska oferuje nam największe możliwości rozwoju.
Jak pańscy dotychczasowi klienci reagują na szyld AD?
Z radością przyznaję, iż klienci są bardzo pozytywnie zaskoczeni naszym przystąpieniem do Sieci AD. Międzynarodowa gwarancja na wykonywanie usługi oraz zakupione części do aut, którym niewielu może się pochwalić. Świadomość klienta, iż jego samochód jest obsługiwany w europejskiej sieci warsztatów daje mu wysoki komfort psychiczny, choćby w przypadku podróży poza granice naszego kraju. Moi klienci wiedzą, iż części zamienne montowane w samochodach pochodzą tylko od najlepszych producentów światowej branży motoryzacyjnej.
Jakie plany na przyszłość?
W przeciągu najbliższego roku planujemy otwarcie sklepu motoryzacyjnego o szerokim asortymencie części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych. Dalszy plan to otwarcie blacharni i lakierni samochodowej. Myślę, że dzięki dynamicznemu rozwojowi firmy będę w stanie jeszcze rozszerzyć działalność w zakresie usług motoryzacyjnych. Po zakończeniu rozbudowy serwisu w Myślenicach chciałbym otworzyć filię w przeciągu kilku najbliższych lat.
Na koniec bardzo serdecznie pragnę podziękować gościom, którzy zaszczycili nas swoją obecnością podczas uroczystego otwarcia naszego serwisu AD, a w szczególności panu Omerowi Wesemaelowi – Dyrektorowi Generalnemu ADI, Zarządowi AD Polska oraz pozostałym partnerom. Jeszcze raz bardzo dziękuje i życzę owocnej współpracy.