ZWYCIĘSKA FIRMA
  • 17 kwietnia 2015

ZWYCIĘSKA FIRMA

Po powitaniu nadszedł czas na uroczyste przekazanie aktów własności oraz kluczyków do wygranych samochodów. Wśród gratulacji i życzliwych komentarzy nowi właściciele podpisali stosowne dokumenty oraz pozowali do pamiątkowych zdjęć. Następnie wszyscy zgromadzeni udali się w okolice placu Na Groblach, aby po raz pierwszy zobaczyć na żywo wygrane samochody. Nieduże, zgrabne, ale dynamicznie wyglądające pojazdy wszystkim przypadły do gustu oraz wzbudziły dużo pozytywnych emocji. Oprócz funkcji samochodu zastępczego będą one również pełnić rolę mobilnej reklamy zwycięskich warsztatów, ponieważ fundator wyposażył je także w profesjonalnie wykonane naklejki z danymi teleadresowymi właścicieli. Pomimo silnego, zimnego wiatru, wszystkim dopisywały dobre humory. Po ocenie strony wizualnej nadszedł czas na pierwszą jazdę. Nowi właściciele dumnie zajęli miejsca za kierownicami i udali się w okolice Wawelu na pierwszą sesję.

AD News: Uśmiech na Państwa twarzach mówi w zasadzie sam za siebie.

AD Serwis Agro-Bud Myślenice: Z pewnością, ponieważ jesteśmy bardzo szczęśliwi z wygranej. W konkursie znaleźliśmy się przypadkowo, więc wygrana przyniosła tym większą radość i zaskoczenie.

Czyli nie spodziewali się Panowie wygranej?

Nie. Konkurencja była tak duża, że nawet przez chwilę nikt nie mógł być pewny, że to jego firma zajmie pierwsze miejsce. Nie znaczy to, że złożyliśmy broń i pozostawiliśmy kwestię wygranej ślepemu losowi. Staraliśmy się osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedażowe, podjęliśmy w tym kierunku pewne działania. Na szczęście, okazało się, że nasze decyzje były słuszne, i udało nam się wygrać. Samochód bardzo nam się przyda, i z pewnością będzie wiernie służył naszym klientom. Pomoże nam także podnieść prestiż naszego serwisu.

Od jak dawna współpracują Panowie z AD Polska?

Od wielu lat. Początki naszej współpracy sięgają jeszcze 2001 roku, kiedy to byliśmy niewielkim serwisem samochodowym, posiadającym dwa stanowiska naprawcze. Do podjęcia współpracy skłoniło nas bardzo dobre podejście AD Polska do mniejszych firm oraz mądra polityka, związania z zasadami zaopatrzenia. Nie mamy ograniczeń, nakazujących nam kupowanie części tylko z oferty AD. Dzięki temu rozwijamy się i możemy wybrać różnorodną, najlepszą dla nas ofertę. Mimo to znakomita większość naszego zaopatrzenia pochodzi z magazynów AD, ze względu na dobrą jakość i przystępne ceny produktów. AD okazało nam także dużą pomoc przy doposażeniu warsztatu i zmianie jego wystroju wizualnego. Dzięki temu łatwiej było nam rozszerzyć ofertę i pozyskać nowych klientów.

Czyli współpraca z AD Polska układa się Panom jak najbardziej poprawnie?

Bardzo sobie ją chwalimy. Niezmiernie ważne jest dla nas podejście do naszej firmy. Jesteśmy traktowani jak godny zaufania partner, który przez lata współpracy wyrobił sobie odpowiednią renomę. Dzięki poważnemu podejściu do płatności i kwestii finansowych, związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, udało nam się zyskać bardzo dobrą pozycję w kontaktach handlowych z AD. Firma sama proponuje nam dłuższe terminy zapłaty czy korzystne warunki zakupu danego towaru. To bardzo miłe i utwierdza nas w przekonaniu, że także na naszym rynku usługowym są jeszcze partnerzy biznesowi, potrafiący docenić solidność i zaangażowanie.

Jaką opinią cieszą się wśród Waszych klientów produkty z promocji, objętej konkursem Luk Ina Fag?

Opinia na temat tych produktów jest bardzo dobra. Nie bez znaczenia jest tutaj fakt, że wiele z tych elementów produkowanych jest do niektórych marek pojazdów na pierwszy montaż. Są to na przykład sprzęgła Luk czy łożyska Fag. Ludzie mają zaufanie do tych elementów i chętnie je kupują. Dodatkowym atutem jest przystępna cena, która, w parze z wysoką jakością wykonania, czyni z tych produktów naprawdę konkurencyjny towar.

Czy według Panów tego typu konkursy, jak ten, w którym udało się Panom wygrać, są dobrym pomysłem?

Oczywiście. To świetna zabawa, pozwalająca łączyć rozwój firmy z lekką dawką adrenaliny. Wzrost sprzedaży wychodzi na dobre wszystkim współpracującym firmom. Dodatkowym atutem są fantastyczne nagrody, które przydadzą się w codziennej pracy. Zestawy narzędziowe czy samochód zastępczy to wielka pomoc w rozwoju serwisu. Dzięki wygranej jesteśmy pewni, że nasze działania są słuszne, a apetyt na kolejne sukcesy jest jeszcze większy. Z pewnością weźmiemy udział w kolejnym konkursie i zrobimy wszystko, aby osiągnąć jeszcze lepszy wynik.

Projekt i wykonanie: